Strategie

Het bedrijfsconcept van Coor is het overnemen, beheren en ontwikkelen van servicefuncties in kantoren, productiefaciliteiten, gebouwen en de publieke sector.

Visie

Verrichten, coördineren en ontwikkelen van service die de kernactiviteit van onze klanten ondersteunt:

  • Volledige beheersing van de onderhoudsprocessen: methode, middelen en mensen.
  • Continue optimalisatie door gerichte innovatie, meer preventief en conditioneel werken.
  • Integratie in het proces van de klant door correcte opvolging, betrouwbare ondersteuning, precieze rapportering en open communicatie.

Missie

Volledige en interactieve ondersteuning naar de klant om hem toe te laten:

  • Zijn opdracht te realiseren;
  • Door de maximale beschikbaarheid én het optimaal functioneren van zijn middelen te verzekeren;
  • In het kader van de ons toevertrouwde diensten.

Waardecreatie voor klanten van Coor

Coor heeft de ambitie om de aangeboden diensten continu te verbeteren en te ontwikkelen. Het doel is om de beste en meest ontwikkelde serviceoplossingen van de markt te leveren, die altijd zijn afgestemd op de veranderende eisen van de klant – “Service met IQ”.

Coor’s intelligente oplossingen voor werkplekken en eigendommen creëren waarde voor onze klanten door bij te dragen aan een verhoogde productiviteit, efficiëntie en duurzaamheid. De motor achter het ontwikkelingswerk van Coor is een sterke cultuur van verbetering en gestructureerd innovatiewerk.

Waardecreatie voor de medewerkers van Coor

Het doel van Coor is om de eerste keuze te zijn voor medewerkers. Hoe doen we dit? Door ons te onderscheiden als een stimulerende werkgever die een goede, veilige en niet-discriminerende werkomgeving biedt.